Alvin och gänget3

Igår såg jag "Alvin och gänget 3" på bio med min kompis. Även om den handlar om sjungande ekorrar så är filmen inte bara gullig och rolig, utan också spännande på sitt eget sätt. För dom som sätt filmerna innan så måste jag berätta att Alvin blir faktiskt lite känsligare, har man inte sätt filmen så tror man inte att det är han som säger "snälla, hjälp mig rädda min pappa". Och Simon och Teodore blir lite tuffare också.
Jag gillar dom filmerna för att nästan varje gång det händer något allvarligt, så lättas stämningen upp av att det händer något roligt. Även om många säger att filmen är för småbarn så rekomenderar jag!
Fast det är en grej som jag tycker är lite negativ och det är tjejekorrarna är lite räddare av säg än killarna. Eller Brittney är inte det med de andra två är det. Och med tanke på att ekorrarna beter sig som människor så borde det inte vara så. Jag vet inte hur det är för alla andra men där jag kommer från är många tjejer minst lika tuffa som killarna.

Det var min åsikt om Alvin och gänget 3!

Kommentarer
Postat av: Tomiko

Sv: Tack ^^

2011-12-29 @ 14:17:57
URL: http://tomikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0