Backaplan

Har varit på backaplan med mamma idag. Vi skulle byta ut byxorna jag fick i julklapp, för dom var så smala om benen att jag inte ens fick in fötterna, haha!! Så vi bytte byxorna, så nu har jag två par färgade jeans och ett par vanliga med amerikanska, ska ha nån av dom i morn......
Iaf, efter att bytt byxorna så gick vi till cubus och jag köpte en tröja med texten"BUT I HAVEN´T ANYTHING TO WEAR", den var ascool enligt mig. Sen gick vi till glitter och köpte ett nytt iphoneskal till mig. Sen åkte vi hem, min lillasyster och hennes kompis som sov över här och var helt galna! Dom sprang omkring och skrek och hoppa hela tiden, jag sov nästan inte alls inatt. Pappa var också hemma med dom men han var ganska upptagen med att måla. Jag fattar verkligen inte hur två nioåringar kan ha så oändligt med energi? Dom förstörde liksom två glas och nån dyr leksak. Undrar om jag och mina kompisar verkligen var lika illa i den åldern? Känns inte så......

Imorn är det äntligen nyårsafton! Några kompisar ska komma hit och sova över, tjejen i den familjen har jag kännt sen..... Ja alltid typ! Ska se om hon vill tävla om vem som kan vara uppe längst, jag är alltid vaken längst på nyår, men det tar jag igen resten av året!
Vet inte riktigt något bra nyårslöfte, förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0