Bloggen

Hej, jag är en tjej som startat denna bloggen för att få uttrycka mig som jag vill, utan att någon avbryter mig i det jag berättar eller förstör för mig. Jag kommer alltså skriva om mina åsikter och min vardag i denna blogg, och för att ni ska vilja läsa om min vardag kanske ni vill veta vad den innehåller. Och det är då ridning, fiidrott, kompisar, djur, skola, spontana dumheter och överleva att vara mig själv bland andra. Detta kommer att vara en seriös blogg fast ändå spännande. Och jag kommer antagligen inte lägga upp bilder och sånt. Men jag hoppas att det jag skriver är läsvärt iallafall.
Ja, det var väl det jag ville få fram om bloggen, heej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg. (:

2011-12-28 @ 14:48:33
URL: http://photomalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0