Tråkigt i timmerstuga

Igår var jag hos min faster och ingifta farbror, som bor i en timmerstuga. Innan vi åkte dit så bråkade jag ganska mycket med mina föräldrar för att jag nästan alltid har tråkigt där och inte ville följa med. Men till slut fick dom med mig. Fast min skoj/väder prognos stämde, mörka surmoln följda av tråkvått regn. Jag tycker såklart att det är viktigt att träffa sin familj och släkt. Men när man i stort sett alltid är yngst(förutom min lillasyster) så är det ju inte alls roligt. Jag satt och spelade på pappas iphone och översatte engelska åt min lillasyster när hon spelade på sitt nintendo(hon är nio). Liksom det slutade med att jag somnade i soffan vid typ halv elva.
Ialllafall, det hade varit mycket roligare att träffa släkten om vi gjorde något ibland, typ åka skridskor eller så.
/Aen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0