Godmorgon!

Vaknade för en liten sund sen, är jättetrött! Fattar inte hur jag ska överleva skolan på tisdag, jag känner mig som en zombie, har gjort det hela veckan. Så det är bäst att ni gömmer era hjärnor om jag kommer, hehe! Sorry att jag inte skrev igår, var för trött. Var inne i göteborg med familjen och shoppade lite. Jag använde mitt present kort på 500 kronor på shock. Jag köpte en jättecool topp, ett par coola rutiga gråa byxor, och en cool rödrutig kaninväska! Shock är enligt mig en av Sveriges coolaste klädaffärer! Sen gick vi till glitter eftersom min lillasyster hade ett present kort där, hon köpte massa armband och ett halsband också. Sen gick vi in till min moster inne på flash och jag fick en jacka med dubbel knäppning, ska sätta på lite shock märken på den snart.... Lägger upp bilder på kläderna sen.... Imorgon är min första träningsdag med friidrotten denna terminen, ska köra cirkelpass på sportlife. Sen börjar jag rida igen på fredag. Ska bli så spännande i Malmö, eftersom det är första gången jag ska tävla i fiidrott ;D Första dagen så har jag höjdhopp och kula, andra dagen har jag längdhopp och 60 meter. Kanske skriver något sen, förutom om bilderna, men.... ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0